Vi vil at du som kunde skal bli fornøyd med ditt kjøp, men noen ganger blir det allikevel ikke helt rett. Om du vil returnere et produkt gjør du det lettest ved å logge inn på Min Side og registrere returen.
Om du angrer ditt kjøp har du alltid 14 dagers angrerett. Angrefristen starter fra da du mottok produktet.
For å registrere din retur eller reklamasjon, logg inn på Min side:
klikk her.
Logg inn, klikk deretter på «Min side» og finn bestillingen du ønsker å returnere. Klikk deretter på ”Returer” og følg instruksjonerne gitt.
Vi anbefaler at du registrerer din retur online for kjappere håndtering. Om du ikke kan registrere din retur online via Min Side kan du i stedet bruke vår returskjema (bare for privatpersoner).
Skjemaet finner du
her.
Retur
Returnerte produkter skal være i salgbar tilstand.
Du som kunde er skyldig å beskytte produktet og originalemballasje. Bruk for eksempel papir, plastfolie eller pose rundt originalkartong så at den ikke skades av tape fra adresselappen eller lignende.
Angrefristen gjelder kun der produktet er i en vesentlig uendret tilstand.
Når du har registrert din retur mottar du en e-post med bekreftelse i retur. Avhengig av produktet du som kunde vil returnere vil returseddel for frakt finnes både på Min side og bli sent via e-post, alternativ hjem til deg for dekkreturer.
Kunden betaler returkostnad. Før tilbakebetaling gjennomføres for returnerte produkter vil produktet kontrolleres og returkostnaden kommer trekkes fra bestillingen før tilbakebetalingen gjennomføres.
Returavgifter for dekk
Dekk/felg: 450 kr/stk
Komplett dekk: 450 kr/stk
Minimumskostnad for retur av dekk: 1 500 kr
Kostnad for demontering ved kjøp av komplett hjul: 250 kr/stk (dette gebyret er ikke inkludert i minimumskostnaden): 250 kr/stk
Reklamasjoner
Privatkunder har lovfestet reklamasjonsrett på fem år, ifølge forbrukerkjøpsloven. Tiden for dette regnes fra datoen for levering av Varen og feil må reklameres innen rimelig tid etter oppdagelsen, senest 2 måneder.
Ved reklamasjon sender vi produktet videre til produsenten som går igjennom produktet for å senere gi beskjed med resultat.
Skruvat dekker ingen ekstra kostnader som følge av feil produkter, feilbestillinger eller forsinkede pakker.
Tilbakebetaling
Så snart din retur er behandlet av vår returavdeling så skjer tilbakebetalingen med samme betalingsmetode som du valgte ved bestilling.
Kontakt og adresse
Hvis du har flere spørsmål, kan du alltid
Kontakte vår kundeservice, fortrinnsvis via e-post. Vær oppmerksom på at du alltid må sende produktet tilbake som bedriftspakke.
Ved retur, angrerett eller bytte av produkter kontakt Skruvat på:
Telefon kundeservice: 21 05 02 55
Telefontid: Mandag - fredag Kl 09-15
E-mail:
Kontaktskjema
Returer av dekk og felg håndteres av vår dekkpartner Bytt Dekk Norge AS, se returadresse under:
Bythjul Norden AB
Mätarvägen 27B
196 37 Kungsängen
Sverige