Skruvat.no subsidierer fraktkostnadene for kundene. Vi samarbeider med Posten, DPD, Bring og GLS for våre europeiske leveranser. Vi bruker Bring som fraktselskap til Norge. Varene blir da sendt til nærmeste utleveringssted i forhold til postnummeret. Mottakeren får hentemelding på sms eller epost (eventuelt brev i postkassen) og plukker deretter opp pakken på nærmeste Post i butikk eller Postkontor.
Fraktkostnader
Vi tilbyr forbrukere frakt fra 99 kr inkl mva & toll og bedrifter frakt fra 149 kr.
Fraktklasser
Vi tilbyr alt fra små skruer og tennplugger til lange eksosrør og takbokser. Vi har derfor valgt å dele opp våre produkter i fraktklasser. Produktets fraktklasse finnes på respektive produktside. Vi vil at det skal være tydelig og enkelt for deg som kunde, og i kassen viser vi hvordan produktene skal sendes. Du betaler for den største fraktklassen, så om du har to produkter med forskjellige fraktklasser, betaler du bare for den største av de to fraktklassene.
Small 99 kr
Medium 99 kr
Large 249 kr
X-Large 399 kr
Special 399 kr
Dekk fra 239 kr
De fleste av våre produkter sendes i SMALL (varebrev direkte hjem i postkassen) eller MEDIUM (levering til utleveringsted). Enkelte eksosanlegg, lastegitter, ltakgrinder, takbokser og lignende store eller lange produkter sendes i større fraktklasser.
Dekkfrakt
Dekk, felger og komplette hjul leveres rett hjem til deg.
|
Per stykk |
Per 4 stykk |
Dekk |
239 kr |
956 kr |
Felg |
239 kr |
956 kr |
Komplette hjul |
239 kr |
956 kr |
Minimum fraktkostnaden er 298 kr.
Leveringstid & øvrige leveringsvilkår
For hvert produkt fremgår lagerstatus samt forventet leveringstid. Lagerstatusen angir om varen finnes på lager eller om det er en bestillingsvare. På visse artikler star det “på lager hos vår leverandør” hvilket betyr at den finnes på vår leverandørs lager. Disse håndteres som bestillingsvarer. Leveransen av en lagervare tar som regel 1-4 arbeidsdager avhengig av produkt og hvor pakken skal sendes. Visse produkter som for eksempel dekk, kan ta lengre tid. En bestillingsvare får vi som regel inn i løpet av 3-10 arbeidsdager etter at vi har fått inn bestillingen fra deg. Skruvat har lager i ulike byer og det kan derfor skje at bestillingen deles opp i ulike leveranser. Alle leveringstider er antatte. Vi leverer dessverre ikke til Svalbard.
Standardhåndtering
Plukkes og sendes I løpet av 1-2 arbeidsdager. For de fleste pakker benytter vi Bring som leveres til din nærmeste Bring filial/utleveringssted. Utleveringsstedene finnes i dagligvarebutikker, bensinstasjoner og kiosker som normalt har åpent både kvelder og i helgene. Leveringstiden er 1-3 arbeidsdager. Til byer med postnummer som starter med 7,8 eller 9 så vil det tilkomme 1-2 arbeidsdager. Små forsendelser kan bli levert som Postens varebrev. Din forsendelse leveres da direkte til din postkasse. Om forsendelsen er for stor vil postbudet ringe på hos deg eller legge igjen en hentemelding slik at du kan hente ut leveransen fra nærmeste postombud. Postens varebrev leveres normalt innen 1-3 arbeidsdager. Frakt fra kr 99,- inkludert merverdiavgift.
Private pakker og bedriftspakker
Levering til forbrukere og bedrifter går direkte til et utleveringsssted i nærheten av der du bor, uten varsel. Det er legitimasjonsplikt for å få ut pakken. Fraktpris til bedrift er 149 kr inkl toll, eksl mva.
Dvs at legitimasjon alltid må vises, dersom du henter for en annen person må du ha med: advisering, egen legitimasjon og den du henter ut sin legitimasjon.
Sporing gjennom pakkenummer
Du kan spore pakken ved hjelp av pakkenummeret. Når du legger inn bestilling, mottar du en ordrebekreftelse via e-post. Deretter mottar du e-post som bekrefter at pakken er pakket og et identifikasjonsnummer/pakkenummer. Ved hjelp av dette nummeret kan du spore pakken på nettsiden til vår logistikkpartner.