Lambdasonde, Foran, Foran høyre, Foran venstre, Senter høyre, Nede, Høyre
AUDI A3, A3 Cabriolet, A3 Sportback, A4 B7, A4 B7 Avant, A4 B7 Cabriolet, A6 C6, A6 C6 Avant, R8, R8 Spyder, TT, TT Roadster SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST, IBIZA III, LEON, TOLEDO II, TOLEDO III SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA II, OCTAVIA Combi I, OCTAVIA Combi II, SUPERB II VW BEETLE, BEETLE Cabriolet, BORA I, BORA Variant, EOS, GOLF IV, GOLF V, GOLF VI, GOLF PLUS V, GOLF Variant IV, JETTA III, NEW BEETLE, NEW BEETLE Cabriolet, PASSAT B6, PASSAT B6 Variant, PASSAT CC B6, PHAETON, SCIROCCO III, SHARAN, TIGUAN, TOUAREG, TOURAN
Bilde 1 av 4
Pris940 kr
/stk. inkl mva & toll
Lev. 10-15 dager
Legg til i favoritter
Frakt - Fra:
Pris99 kr
Artnr:
87019
Originalnr:
06F 906 262 D, 6F 906 262 D
Spesifikasjoner
- Utførelse ledningsisolasjon
- med silikonbelagt fibernett-isolasjon
- Kontaktfarge
- Svart
- Eksosanlegg
- Etter katalysator
- Kapslingsfarge
- Svart
- Versjon
- ZR-PLANAR
- Lengde (mm)
- 1100
- Kabellengde (mm)
- 925
- Pol. antall
- 4
- Antall ledninger
- 4
- Vekt (kg)
- 0,173
- Boltmål
- M18 x 1,5
- Lambdasonde
- forsmurt gjenge
- Lambdasonde
- Diagnosesonde
- For OE-nummer
- 06F 906 262 D
- Pluggkabinettform
- D-formet
Generell produktinformasjon
For at lambdasonden skal passe sikkert til bilen din, kontroller følgende før kjøp:
Trenger du en reguleringssonde eller en diagnosesonde?
Reguleringssonden er den som sitter på grenrøret, ev. like etter grenrøret på bilen.
Diagnosesonden sitter montert på katalysatoren, ev. like etter katalysatoren.
Alle biler er ikke utstyrte med en diagnosesonde, en tommelfingerregel er at biler produsert etter år 2000 har en diagnosesonde.
At fra/til angitt årstall/dato som står angitt i informasjonen for lambdasonden stemmer med din bils produksjonsperiode.
Dersom du er usikker, kontroller også at det angitte Bosch-/originalnummeret stemmer overens med nummeret som står på bilens nåværende lambdasonde.
Ved montering bør lambdasondens kabler ikke loddes sammen med bilens kabler, men det anbefales en annen skjøtemetode.
Trenger du en reguleringssonde eller en diagnosesonde?
Reguleringssonden er den som sitter på grenrøret, ev. like etter grenrøret på bilen.
Diagnosesonden sitter montert på katalysatoren, ev. like etter katalysatoren.
Alle biler er ikke utstyrte med en diagnosesonde, en tommelfingerregel er at biler produsert etter år 2000 har en diagnosesonde.
At fra/til angitt årstall/dato som står angitt i informasjonen for lambdasonden stemmer med din bils produksjonsperiode.
Dersom du er usikker, kontroller også at det angitte Bosch-/originalnummeret stemmer overens med nummeret som står på bilens nåværende lambdasonde.
Ved montering bør lambdasondens kabler ikke loddes sammen med bilens kabler, men det anbefales en annen skjøtemetode.