Lambdasonde
AUDI A3, A4 B6, A4 B6 Avant, A4 B6 Cabriolet, A6 C5, A6 C5 Avant, A8 D3, ALLROAD C5, TT, TT Roadster PORSCHE CAYENNE SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA Vario, IBIZA II, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA SC IV, INCA, LEON, TOLEDO II SKODA FABIA I, FABIA Combi I, FABIA Praktik I, FABIA Sedan I, OCTAVIA I, OCTAVIA Combi I VW BORA I, BORA Variant, CADDY Minibus, minivan II, CADDY Skåp/stor limousine II, GOLF IV, GOLF Variant IV, LUPO I, NEW BEETLE, NEW BEETLE Cabriolet, POLO, POLO CLASSIC III, POLO Variant
Bilde 1 av 4
Pris679 kr
/stk. inkl mva & toll
Lev. 2-5 dager
Legg til i favoritter
Frakt - Fra:
Pris99 kr
Artnr:
63319
Originalnr:
006 A90 626 2AH, 006 A90 626 2AR, 022 906 262 BH, 022 906 262 BQ, 022 906 262 CE, 022 906 262 CF, 022 906 262 F
Spesifikasjoner
- Utførelse ledningsisolasjon
- med silikonbelagt fibernett-isolasjon
- Kontaktfarge
- Brun
- Eksosanlegg
- Etter katalysator
- Lengde (mm)
- 570
- Kabellengde (mm)
- 570
- Pol. antall
- 4
- Antall ledninger
- 4
- Vekt (kg)
- 0,122
- Boltmål
- M18 x 1,5
- Lambdasonde
- forsmurt gjenge
- Lambdasonde
- Diagnosesonde
- For OE-nummer
- 06A 906 262 F
- Pluggkabinettform
- D-formet
Generell produktinformasjon
For at lambdasonden skal passe sikkert til bilen din, kontroller følgende før kjøp:
Trenger du en reguleringssonde eller en diagnosesonde?
Reguleringssonden er den som sitter på grenrøret, ev. like etter grenrøret på bilen.
Diagnosesonden sitter montert på katalysatoren, ev. like etter katalysatoren.
Alle biler er ikke utstyrte med en diagnosesonde, en tommelfingerregel er at biler produsert etter år 2000 har en diagnosesonde.
At fra/til angitt årstall/dato som står angitt i informasjonen for lambdasonden stemmer med din bils produksjonsperiode.
Dersom du er usikker, kontroller også at det angitte Bosch-/originalnummeret stemmer overens med nummeret som står på bilens nåværende lambdasonde.
Ved montering bør lambdasondens kabler ikke loddes sammen med bilens kabler, men det anbefales en annen skjøtemetode.
Trenger du en reguleringssonde eller en diagnosesonde?
Reguleringssonden er den som sitter på grenrøret, ev. like etter grenrøret på bilen.
Diagnosesonden sitter montert på katalysatoren, ev. like etter katalysatoren.
Alle biler er ikke utstyrte med en diagnosesonde, en tommelfingerregel er at biler produsert etter år 2000 har en diagnosesonde.
At fra/til angitt årstall/dato som står angitt i informasjonen for lambdasonden stemmer med din bils produksjonsperiode.
Dersom du er usikker, kontroller også at det angitte Bosch-/originalnummeret stemmer overens med nummeret som står på bilens nåværende lambdasonde.
Ved montering bør lambdasondens kabler ikke loddes sammen med bilens kabler, men det anbefales en annen skjøtemetode.