Lambdasonde, Foran, Venstre, Høyre
CITROËN BERLINGO / BERLINGO FIRST Minibus, minivan, BERLINGO / BERLINGO FIRST Skåp/stor limousine, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO Skåp/stor limousine, C2, C3 I, C3 Pluriel, C4 I, C4 Coupé, C5 I, C5 II, C5 III, C5 Break I, C5 Break II, C5 Break III, C6, C8, C8 Van, JUMPER Buss, JUMPER Skåp, NEMO Skåp/stor limousine, SAXO, XSARA, XSARA Break, XSARA Coupé, XSARA PICASSO FIAT DUCATO Buss, DUCATO Skåp, ULYSSE LANCIA PHEDRA PEUGEOT 1007, 106 II, 206 CC, 206 Halvkombi, 206 Sedan, 206 SW, 207, 207 SW, 306, 306 Break, 306 Cabriolet, 306 Halvkombi, 307, 307 Break, 307 CC, 307 SW, 406, 406 Break, 406 Coupé, 407, 407 Coupé, 407 SW, 607, 807, BIPPER, BOXER Buss, BOXER Skåp, PARTNER Minibus, minivan, PARTNER Skåp/stor limousine, PARTNER TEPEE RENAULT AVANTIME, CLIO II, LAGUNA II, LAGUNA Grandtour II SAAB 9-3, 9-3 Cabriolet, 9-3 Kombi
Bilde 1 av 4
Pris627 kr
/stk. inkl mva & toll
Lev. 2-6 dager
Legg til i favoritter
Frakt - Fra:
Pris99 kr
Artnr:
62720
Originalnr:
1628 HN, 1628.HN, 4677 80, 4677.80, 96 229 975, 96 35 978 580, 96 359 785 80
Spesifikasjoner
- Utførelse ledningsisolasjon
- med silikonbelagt fibernett-isolasjon
- Versjon
- ZR PLANAR
- Lengde (mm)
- 630
- Kabellengde (mm)
- 400
- Leder antall
- 4
- Antall ledninger
- 4
- Vekt (kg)
- 0,137
- Boltmål
- 18x1,5
- Lambdasonde
- forsmurt gjenge
- Lambdasonde
- Oppvarmet
- Pluggkabinettform
- Kantet
Generell produktinformasjon
For at lambdasonden skal passe sikkert til bilen din, kontroller følgende før kjøp:
Trenger du en reguleringssonde eller en diagnosesonde?
Reguleringssonden er den som sitter på grenrøret, ev. like etter grenrøret på bilen.
Diagnosesonden sitter montert på katalysatoren, ev. like etter katalysatoren.
Alle biler er ikke utstyrte med en diagnosesonde, en tommelfingerregel er at biler produsert etter år 2000 har en diagnosesonde.
At fra/til angitt årstall/dato som står angitt i informasjonen for lambdasonden stemmer med din bils produksjonsperiode.
Dersom du er usikker, kontroller også at det angitte Bosch-/originalnummeret stemmer overens med nummeret som står på bilens nåværende lambdasonde.
Ved montering bør lambdasondens kabler ikke loddes sammen med bilens kabler, men det anbefales en annen skjøtemetode.
Trenger du en reguleringssonde eller en diagnosesonde?
Reguleringssonden er den som sitter på grenrøret, ev. like etter grenrøret på bilen.
Diagnosesonden sitter montert på katalysatoren, ev. like etter katalysatoren.
Alle biler er ikke utstyrte med en diagnosesonde, en tommelfingerregel er at biler produsert etter år 2000 har en diagnosesonde.
At fra/til angitt årstall/dato som står angitt i informasjonen for lambdasonden stemmer med din bils produksjonsperiode.
Dersom du er usikker, kontroller også at det angitte Bosch-/originalnummeret stemmer overens med nummeret som står på bilens nåværende lambdasonde.
Ved montering bør lambdasondens kabler ikke loddes sammen med bilens kabler, men det anbefales en annen skjøtemetode.